-
Перспективний план
Костянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Сарненської районної державної адміністрації
Рівненської області
на 2016-2021 рр.
Перспективний план роботи над науково-методичною проблемою
І етап: теоретичний (серпень 2016 року – червень 2017 року)
Мета: моделювання та конструювання механізмів реалізації компетентнісного підходу до освітнього процесу всіх учасників навчально-виховного процесу.
Завдання етапу:
- Аналіз результатів педагогічного процесу для виявлення загальних та окремих аспектів науково-методичної роботи.
- Виявлення науково-методичної проблеми школи, обґрунтування її актуальності.
- Комплексна діагностика розумового та особистісного розвитку вчителів та учнів.
- Вивчення проблеми, ознайомлення з етапами роботи щодо її реалізації.
- Підбір та опрацювання відповідної педагогічної літератури.
- Дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного вчителя.
Зміст роботи:
- Створення умов для впровадження ефективних технологій розвитку й самореалізації особистості учня і вчителя.
- Пошук, розвиток і стимулювання позитивної внутрішньої мотивації інтегрованих суб’єктів взаємодії навчально-виховного процесу, провідної ідеї підвищення ефективності навчально-виховного процесу, якості освіти школярів.
- Розробка технології формування ключових компетентностей.
- Розробка критеріїв та показників професійної компетентності вчителів різних предметних профілів.
- Розробка планів самоосвіти вчителів за програмою.
- Аналіз літератури з проблеми формування професійної компетентності вчителів.
- Аналіз досвіду впровадження проблеми.
- Розробка еталонних моделей компетентного випускника школи та професійно компетентного вчителя.
- Психолого-педагогічна підтримка процесу впровадження науково-методичної проблеми.
Форми і методи роботи:
- Засідання методичної ради з проблеми, педагогічна рада, педагогічні читання, постійно діючий психолого- педагогічний семінар, постійно- діючий теоретико-практичний семінар, випуск методичних бюлетенів, майстер-клас, засідання ШМО, складання переліку науково-методичної літератури з проблеми, складання і аналіз діагностичних карт.
Очікувані результати:
- психологічна готовність колективу школи до реалізації проблеми;
- сформованість уявлень про зміст і структуру професійної компетентності вчителів;
- теоретичне вивчення педагогами даної проблеми;
- підвищення результативності освіти, навчання, виховання та розвитку учнів.
ІІ етап: практичний (серпень 2017 року – червень 2020 року)
Мета: апробація й упровадження науково-методичної проблеми, розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників
Завдання етапу:
- Втілення проблеми в практику роботи педагогічного колективу.
- Впровадження нових моделей уроків, заснованих на інноваційних технологіях.
- Підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
- Вдосконалення системи роботи вчителів.
- Підвищення рівня сформованості в учнів ключових компетентностей.
Зміст роботи:
- Перехід від стратегії формування до стратегії розвитку життєвих компетентностей у процесі використання передових технологій.
- Забезпечення сучасної освітньої підготовки, розвиток інтелектуального, творчого потенціалу учня і вчителя, вибір, аналіз, експериментальна перевірка нових методів роботи з педагогічними кадрами.
- Самоаналіз кожним суб’єктом освітнього процесу відповідності власної компетентності моделям та еталонам ключових компетентностей; вивчення складних науково-методичних питань упровадження компетентнісного підходу в освітянській діяльності, розробка рекомендацій щодо їх розв’язання.
- Проведення творчих звітів ШМО.
- Обмін досвідом роботи ШМО щодо альтернативних шляхів розвитку ключових освітніх компетентностей учнів та професійної компетентності вчителя.
- Науково-методична корекція впровадження компетентнісного підходу.
Форми і методи роботи:
Засідання методичної ради з проблеми, педагогічні читання, методичний ринг, семінар-практикум, методична панорама, консультативний пункт, круглий стіл, майстер-клас, методична декада, методична виставка,засідання ШМО, випуск методичних бюлетенів.
Очікувані результати:
- реалізація науково-методичної проблеми в практиці роботи всіх лаок методичної структури школи;
- удосконалення навчально – виховного процесу,
- поширення досвіду роботи;
- позитивна динаміка навчальних досягнень учнів як результат співпраці педагогів та учнів;
- динамічне впровадження інноваційних технологій у навчально – виховний процес.
ІІІ етап: узагальнюючий (серпень 2020 року – червень 2021 року)
Мета: вивчити й узагальнити результати впровадження науково-методичної
проблеми.
Завдання етапу:
- систематизація, узагальнення, аналіз отриманих даних, вироблення практичних рекомендацій з проблеми;
- підбиття підсумків роботи;
- впровадження досвіду в практику роботи;
-
Програма розвитку
Костянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Сарненської районної державної адміністрації
Рівненської області
на 2016-2021рр
Програма розвитку Костянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
-
Річний план
Костянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів